POČELO JE: Počinje prodaja humanoidnih robota za pomoć u kućanstvu

POČELO JE: Počinje prodaja humanoidnih robota za pomoć u kućanstvu

Sjećate li se Pepper, inteligentnog robota koji SoftBank predstavio prošle godine?

Pepper ide u prodaju ovaj vikend u  Japanu, ali prije toga lansiranja SoftBank je otkrio da su  Alibaba i proizvođač Foxconn uložili svaki 118 milijuna dolara u svoj odjel  robotike.

Posao će donijeti Alibaba-i  i Foxconn-u 20% dionica u SoftBank Robotics Holdingsu (poznatijem kao SBRH), a SoftBank će zadržati dominantnih 60% udjela.

“SoftBank, Alibaba i Foxconn će graditi strukturu da donesu Pepper i druge robotske proizvode  na globalno tržište, te će surađivati ​​s ciljem širenja i razvoja industrije robotike na globalnoj razini”, rekao je SoftBank u svom priopćenju.

pepper

SoftBank-u ne nedostaje  novca već izgrađuje dobru podlogu za posao u Aziji, a njegova dva partnera donose strategiju i globalno poslovanje za stol. Dakle  izgleda da Pepper ima planove dominacije globalnim tržištem, ili barem se pokazati na međunarodnom tržištu.

Pepper koji je proizveden od strane Foxconn-a u početku  je bio kućanski robot. SoftBank je napravio tisuću modela dostupnih za prve korisnike , a cijena je oko 198.000 JPY (oko 1600 $) ako želite ovog humanoida u svojoj kući. Kupcima su međutim ponuđene i  mjesečne naknade za 24.600 JPY (200 dolara) tijekom trajanja ugovora na tri godine.

Ovo je samo početak, SoftBank direktor Masayoshi Sin otkrio je da će poslovna verzija doći kasnije ove godine. Osim toga komentari osnivača Alibaba-e Jack Ma i Foxconn direktora Terry Goua govore da će pristup robotici biti jako ozbiljan i neće stati na slatkoj maloj Pepper.

“Robotika će postati ključno  polje koje katalizira tehnološka dostignuća u brojnim sektorima kao što su zdravstvo, javne usluge, istraživanja i kućanstvo. Naše partnerstvo s Softbankom i Foxconnom kombinira najbolje hardver i softver talente u industriji pripremljen put za istraživanje i razvoj robotike”, rekao je Ma.

Gou, koji je već puno uložio u automatizaciju velikih dijelova proizvodnih procesa Foxconn-a putem robotike  i ima usko partnerstvo s Googleom, dodao je: “Foxconn se zalaže za ulaganje u inovacije koje nam omogućuju da dostavimo rješenja našim klijentima i podržavanje našeg cilja visokih tehnologija  donijeti će veću pogodnost za živote potrošača diljem svijeta. ”

pepper-crdit-troy-house-corbis-_ld

U početku vidimo Pepper da radi u kućanstvima, pomaže Japancima  treće dobi ili pomaže  tvrtkama – Nestle koristi robota za prodaju kave u Tokiju. Budućnost SBRH – koja uključuje francuski Aldebaran i podršku Softbanka od 100 milijuna dolara u 2013. godini daje nam vjerovati da će robotika biti puno više raznolika i širokog spektra.

Nemamo što nadodati osim- POČELO JE!