Google uvodi promjene kod pretraživanja, milijuni tvrtki u problemima

Google uvodi promjene kod pretraživanja, milijuni tvrtki u problemima

Od utorka 21. travnja Google uvodi značajno osvježenje pretraživačkog algoritma, koje će možda dovesti do potpunog uništenja ‘milijuna malih poduzeća’, piše Business Insider. Naime, kada korisnici nešto traže sa svog mobilnog uređaja, bilo da je riječ o tabletu ili pametnom telefonu, stranice s prvim rezultatima će krasiti u pravilu samo oni koji imaju ‘mobile-friendly’ verziju

google-algorithm-ss-1920-800x450

Business Insider piše kako 60-tak posto svog online prometa sada stiže s mobilnih uređaja, a Google želi iskoristiti trend te osigurati da ti korisnici imaju najbolje moguće iskustvo mobilnog weba. Kompanija iz Mountain Viewa je u veljači najavila ovaj potez, smatrajući kako je nekoliko mjeseci sasvim dovoljno webmasterima da prilagode sadržaj, uz hrpu popratnih informacija i najboljih poslovnih praksi za prilagodbu.Stvar je u nekim krugovima dobila naziv ‘Mobile-geddon’ zbog ‘apokaliptičnih rezultata za milijune stranica’, rekao je za Business Insider Itai Sadan, CEO stranice Duda, koja se bavi web rješenjima.

Većina onih koji neće provesti prilagodbu zapravo nikad nisu ni čuli da to trebaju napraviti. ‘Od 21. travnja će mnoštvo malih poduzeća biti vrlo iznenađeno kad shvate koliko im se smanjio broj posjeta i ukupni promet’, rekao je Sadan. ‘Google je uvijek bio vezan uz relevantnost, a sadržaj zauzima prvo mjesto. Međutim, stvari se mijenjaju. Nije dovoljno imati kvalitetan sadržaj i ponudu, već se mora osigurati sadržaj čitljiv na svim platformama.’No, nisu samo mala poduzeća pod upitnikom od utorka – već i mnogi veći brandovi, American Apparel, The Daily mail, Ryanair i dr.

Izvor: tportal.hr