Google stavio na raspolaganje nove alate za oglašavanje

Google stavio na raspolaganje nove alate za oglašavanje

Google se odlučio na poboljšanja usluga za developere i izdavače aplikacija jer im nudi nove načine oglašavanja, odnosno predstavljanja aplikacija korisnicima. Garantiraju u Googleu da će novim setom alata i opcija koje nude sve nove aplikacije biti na vidljivijim pozicijama pa će sve biti na višoj razini nego prije.

Poticajno je to jer trenutno Google Play ima oko dva milijuna aplikacija, na Androidu je više od milijardu korisnika diljem svijeta i izdvojiti se je svakako teška stvar, čak i ako imate novca. No kad se i izdvojite nije lako zaraditi od aplikacije jer svega deset posto svih onih koji preuzimaju aplikacije barem jednom mjesečno, odluče se potrošiti minimalno jedan američki dolar na njih. Ali taj dio nije Googleov problem, to je do aplikacije i na njoj je da zaintrigira korisnika toliko da odluči nešto novca izdvojiti za nju.

Google-Apps

Promocija aplikacija činit će se kroz Google Display Network (GDN), a on uključuje dva milijuna web stranica. Kao poticaj da se svi počnu koristiti novim mogućnostima koje se nude, Google je objavio izvješće u kojem navodi da oni koji su u startu počeli koristiti GDN, imali su 28 posto rasta.

Stvar je u tome da je Google implementirao postojeći AdMob u GDN i pristupa mu se jednim klikom miša. Uz to, Google automatski obavlja promociju i to kroz algoritam koji je napravljen tako da prikazuje oglas za aplikaciju korisnicima koji bi bili najizgledniji za njihovo preuzimanje.

A nije ni to sve, uvodi se i video oglas za aplikacije, koji bi korisnicima trebao biti itekako privlačan i sigurno će dodatno podići popularnost određene aplikacije. I da ne bi izgubili novac korištenjem svih novih mogućnosti, Google svima omogućava plaćanje temeljeno na broju preuzimanja. Naime, 80 posto aplikacija se jednom preuzme i potom izbriše nakon jednog korištenja i od samog oglasa kreatori aplikacija i nemaju neke koristi. Zato im Google ovom olakšicom ide barem malo na ruku.

Izvor: www.ictbusiness.info